Kinga, wirtualna asystentka Systemu iPFRON+
O co można wnioskować w Systemie iPFRON+? Jaką kwotę można otrzymać? Gdzie można nauczyć się obsługi Systemu iPFRON+? Na te i inne zapytania Użytkowników nowego Systemu wprowadzanego przez PFRON odpowiadać będzie Kinga. Wirtualna asystentka to jedno z narzędzi wspierających ON oraz podmioty działające na ich rzecz w procesie aplikowania o środki z Funduszu.
Na każdym etapie załatwiania sprawy można skorzystać z pomocy infolinii iPFRON+, której konsultanci odpowiadają na pytania dotyczące: nawigacji w Systemie iPFRON+, wprowadzania danych użytkownika do systemu, wypełniania pól formularza wniosku czy problemów technicznych w działaniu aplikacji. Konsultanci odpowiadają na pytania pod numerem telefonu 800 007 140 i adresem mailowym: ipfronplus_infolinia@pfron.org.pl w dni robocze w godzinach 9:00-17:00.
Kolejnym narzędziem wspierającym Użytkowników jest portal e-learnigowy https://edukacja.pfron.org.pl/, na którym znajdują się kursy skierowane do Organizacji Pozarządowych, Zakładów Pracy Chronionej, ON i Pracowników PFRON. Natomiast na kanale kanale YT iPFRON+ dla Państwa wygody zamieszczono filmy instruktażowe dotyczące obsługi Systemu, https://www.youtube.com/@ipfronplus. Wszystko po to, by usprawnić proces aplikowania o środki z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Zapraszamy do zarejestrowania się w iPFRON+ już dziś https://ipfronplus.pfron.org.pl/
Projekt „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.