Szkolenie z iPFRON+ z tłumaczem języka migowego

Szkolenie z iPFRON+ z tłumaczem języka migowego

To szkolenie będzie wyjątkowe ponieważ zapewniamy na nim obecność tłumacza języka migowego, który będzie mógł wesprzeć osoby niesłyszące, aby i one mogły w pełni nauczyć się korzystać z systemu. Odbędzie się w warszawskim hotelu Mercure w terminie 14-15 lutego 2023 r.

Szkolenie ma na celu pokazać, jak korzystać z nowego narzędzia, jakim jest systemu iPFRON+, który umożliwia składanie wniosków aplikacyjnych i rozliczanie środków dla wszystkich obecnych oraz przyszłych Programów Wsparcia PFRON. Szkolenie ma charakter warsztatowy.

Szkolenie jest planowane na dwa dni. Pierwszego dnia odbędzie się w godz. 10:00- 18:00, a drugiego w godz. 8:00- 16:00. Zakwaterowanie oraz wyżywienie podczas szkolenia, a także sprzęt zostaną zapewnione. Jeśli chodzi o koszty dojazdu, nie są one zwracane Uczestnikom/ Uczestniczkom.

Prosimy o przemyślane rejestrowanie się na szkolenia, gdyż osoba zapisana jest zobowiązana stawić się na szkoleniu w ustalonym miejscu i czasie. Jeżeli osoba zapisana nie zjawi się na szkoleniu i nie załatwi za siebie zastępstwa, zobowiązana będzie do zwrotów kosztów szkolenia. 

Prosimy o zgłaszanie na jedno szkolenie maksymalnie dwóch Uczestniczek/Uczestników z danego podmiotu. Informujemy, że jedna osoba może wziąć udział w szkoleniu tylko jeden raz i może zarejestrować się tylko na jedno wybrane szkolenie. Zapisz się już teraz: 14-15.02.2023 Warszawa szkolenie stacjonarne z tłumaczem języka migowego - iPfron+

Zapraszamy Państwa na Szkolenia online - iPfron+  i Szkolenia stacjonarne - iPfron+ także w innych terminach.

W przypadku pytań prosimy o kontakt: szkoleniaipfronplus@pfron.org.pl 

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.