Konsultanci infolinii iPFRON+ odpowiadają na pytania zadawane drogą mailową
Już od 30 czerwca pod bezpłatnym numerem telefonu 800 007 140 można uzyskać informacje dotyczące: nawigacji w Systemie iPFRON+, wprowadzania danych użytkownika do systemu, wypełniania pól formularza wniosku czy problemów technicznych w działaniu aplikacji.
Do tej pory wśród najczęściej zadawanych pytań pojawiały się o to: jak zarejestrować się do Systemu iPFRON+ i co można w nim zrobić? Co jest potrzebne, by złożyć wniosek? Dlaczego trzeba uzupełnić profil użytkownika? Jak złożyć wniosek w imieniu osoby, której jest się opiekunem? W jaki sposób PFRON udziela wsparcia podczas obsługi strony i wypełniania wniosków osobom głuchoniemym? W jaki sposób PFRON informuje o tym, że wniosek został przyjęty? W jaki sposób skontaktować się z PFRON w ramach konkretnego wniosku? Co należy zrobić, kiedy podczas wypełniania wniosku pojawia się błąd? W jaki sposób zgłosić potrzebę wsparcia?
Odpowiedzi trafiły już do pytających, a dla Państwa wiedzy są też zamieszczane w mediach społecznościowych iPFRON+ na Facebooku (https://www.facebook.com/iPFRONplus), Linkedinie (https://www.linkedin.com/company/ipfronplus/) oraz Twitterze (https://twitter/IPfron). Zapraszamy do polubienia naszych kanałów i bycia na bieżąco z informacjami o nowym projekcie wprowadzanym przez PFRON.
Jeżeli mają Państwo swoje pytania i zamiast dzwonić, wolą Państwo skontaktować się z nami mailowo, zapraszamy do przesyłania pytań na adres skrzynki pocztowej: ipfronplus_infolinia@pfron.org.pl. Konsultanci infolinii odpowiadają na nie w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00.
Infolinia realizowana jest w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.