Zmiany w systemie
Numer wersji: Numer wersji: 2.1.1
Data wdrożenia: 02.04.2024
Lista zmian:
- Modyfikacja w zakresie integracji z EZD przy przenoszeniu sprawy między jednostkami realizującymi,
- Modyfikacja w obszarze filtrowania – zapamiętywanie filtrów,
- Modyfikacja w zakresie tworzenia, edycji, przeglądania i zarządzania projektami,
- Modyfikacja w zakresie komunikatora m.in. licznik nieprzeczytanych wątków, oznaczanie wątków jako przeczytanych / nieprzeczytanych, wyświetlanie nieprzeczytanych wątków,
- Modyfikacja w zakresie rozszerzenia listy form wsparcia,
- Modyfikacja w zakresie wskaźników realizacji dla okresów finansowania,
- Modyfikacja w obszarze rejestracji wsparcia,
- Modyfikacje w zakresie przypisywania użytkowników do instytucji / projektów, ról użytkowników w instytucji / projektach,
- Modyfikacja w obszarze zakładki „wszystkie załączniki” w sprawie,
- Modyfikacja w obszarze zakładki „wszystkie załączniki” w wątku w sprawie,
- Modyfikacja w obszarze zakładki „wszystkie załączniki” w komunikatorze.
Numer wersji: Numer wersji: 1.16.0
Data wdrożenia: 01.03.2024
Lista zmian:
- Modyfikacje w zakresie edycji i generowania umowy
- Modyfikacje w zakresie wyświetlania szczegółów przyznanych środków
- Modyfikacja w zakresie zmiany jednostki prowadzącego oraz realizującego sprawę
- Modyfikacja w zakresie przekazywania i cofania wniosków do poprawy
- Modyfikacja w zakresie edycji i wyświetlania transz
- Modyfikacja w zakresie zatwierdzania operacji finansowych
- Modyfikacja w zakresie przyznawania zatwierdzanych środków
- Modyfikacja w zakresie operacji finansowych oraz list płatności
- Modyfikacja w zakresie edycji wniosku
Numer wersji: Numer wersji: 1.15.0
Data wdrożenia: 02.01.2024
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych,
- Modyfikacje w zakresie modułu oceny wniosków,
- Modyfikacje w zakresie karty oceny wniosków,
- Modyfikacje w zakresie zespołów oceniających wnioski,
- Modyfikacje w zakresie reguł dostępności przycisków,
- Modyfikacje w zakresie tabel i sekcji dotyczących kosztów kwalifikowalnych, wkładu własnego,
- Modyfikacja w zakresie przywracania oceny wniosków.
Numer wersji: Numer wersji: 1.15.2
Data wdrożenia: 01.03.2024
Lista zmian:
- Modyfikacja w zakresie weryfikacji podpisu i rozliczenia EZD
Modyfikacja w zakresie zatwierdzania roboczego przyznanych środków - Modyfikacja w zakresie weryfikacji integracji z systemem ZUS PUE
- Modyfikacje w zakresie modułu oceny wniosków,
- Modyfikacje w zakresie odwołań do oceny wniosków,
- Modyfikacje w zakresie karty oceny wniosków,
- Modyfikacja w zakresie danych w zakładce “Tabela budżetowa”
Numer wersji: 1.13.0
Data wdrożenia: 09.10.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze walidacji zakładki tabela budżetowa,
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – weryfikacja pól “Opis form wsparcia”, “Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych Wnioskodawców”,
- Modyfikacje w obszarze pobierania eksportu pliku XLSX tabeli budżetowej PW9 oraz eksportu pliku PDF wniosku PW9,
- Modyfikacja w obszarze sposobu wyliczania wskaźnika “Koszt utrzymania jednego psa asystującego” oraz obowiązkowości pola 3. Liczba psów asystujących,
- Modyfikacja w obszarze tabeli 2. Planowana liczba osób niepełnosprawnych, które zostaną objęte wsparciem w okresie realizacji projektu”,
- Modyfikacja w obszarze dodatkowej reguły w polach rozpoczęcia i zakończenia projektu w stosunku do ilości okresów finansowania,
- Modyfikacja w obszarze wkładu rzeczowego pochodzącego z “II. Koszty ogólne realizacji projektu” we wkładzie własnym w punkcie 3. Informacje ogólne,
- Modyfikacja w obszarze tabeli budżetowej: weryfikacja możliwości wielokrotnego wyboru na liście w polu “Forma zatrudnienia”, weryfikacja wyświetlania tabel kosztowych w odpowiedniej kolejności ze względu na Lidera,
- Modyfikacja w obszarze walidacji dla pola 4. „Czy działania zaplanowane w ramach realizacji projektu mieszczą się w działalności gospodarczej prowadzonej przez Wnioskodawcę”,
- Modyfikacja w obszarze informacji o planowanym oknie serwisowym,
- Usunięcie błędu dotyczącego obowiązkowości wypełniania adresu na wniosku PW1,
- Usunięcie błędu dotyczącego braku możliwości podpisania rozliczenia,
- Usunięcie błędu dotyczącego Rejestrowania instytucji,
- Usunięcie błędu dotyczącego pobierania statusów przetworzenia wypłaty z SOF2.
Numer wersji: 1.13.1
Data wdrożenia: 20.10.2023
Lista zmian:
- Usunięcie błędu dotyczącego obowiązkowości wpisywania w formularzu wniosku pola lokal,
- Usunięcie błędu dotyczącego zasięgu terytorialnego w formularzu wniosku,
- Usunięcie błędu dotyczącego braku możliwości podpisania wniosku.
Numer wersji: 1.13.2
Data wdrożenia: 23.10.2023
Lista zmian:
- Usunięcie błędu dotyczącego braku możliwości pobierania załączników rejestrowanej instytucji.
Numer wersji: 1.13.2_2
Data wdrożenia: 31.10.2023
Lista zmian:
- Usunięcie błędu dotyczącego aktualizacji adresu podopiecznego na profilu,
- Usunięcie błędu dotyczącego braku wartości pól “Powiat” oraz “Gmina” z poziomu szczegółów użytkownika zewnętrznego,
- Usunięcie błędu dotyczącego braku możliwości przypisania użytkownika do instytucji,
- Usunięcie błędu dotyczącego nieprawidłowo działającej funkcjonalności usunięcia przypisania programu wsparcia do użytkownika,
- Modyfikacje w zakresie wniosku PW9 – Poprawa działania przycisku “Przelicz wszystkie okresy finansowania”, poprawa wygenerowania wniosku w formacie xlsx, poprawa działania przy usuwaniu rekordów, umożliwienie usuwania wniosku roboczego, poprawa działania tabeli budżetowej,
- Modyfikacje związane z WCAG,
- Modyfikacja związana z dodaniem miejsca podświetlania się pola lub sekcji w przypadku błędu,
- Modyfikacja związana z poprawą wyświetlania się danych na wniosku pdf.
Numer wersji: 1.13.2_3
Data wdrożenia: 03.11.2023
Lista zmian:
- Modyfikacja polegająca na odblokowaniu dostępu do zakładki „formularz wniosku”,
- Modyfikacja polegająca na poprawie działania pola „planowana liczba uczestników projektu”.
Numer wersji: 1.13.2_4
Data wdrożenia: 09.11.2023
Lista zmian:
- Modyfikacja reguły pola “Złożony przez” znajdującego się na szczegółach wniosku,
- Modyfikacja polegająca na dodaniu pola “Obsługujący” na szczegółach wniosku,
- Modyfikacja polegająca na dodanie przycisku “Zmień obsługującego” na szczegółach wniosku.
Numer wersji: 1.13.2_5
Data wdrożenia: 15.11.2023
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_6
Data wdrożenia: 22.11.2023
Lista zmian:
- Modyfikacja związana z poprawą działania tabeli budżetowej,
- Modyfikacja związana z poprawą działania funkcjonalności generowania wniosku PW9 w formacie PDF,
- Modyfikacja związana z poprawą działania pól we wniosku PW9,
- Modyfikacja związana z poprawą działania funkcjonalności wyświetlania szczegółów wniosku wspólnego przez partnera,
- Modyfikacja związana z poprawą działania funkcjonalności wyświetlania szczegółów użytkownika wewnętrznego oraz zmianą polityki i komunikatu cookies.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_7
Data wdrożenia: 24.11.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych,
- Modyfikacje związane z poprawą funkcjonalności archiwizowania sprawy,
- Modyfikacje związane z wyświetlaniem tabel i zakładek.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_8
Data wdrożenia: 28.11.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_9
Data wdrożenia: 30.11.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_10
Data wdrożenia: 05.12.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_11
Data wdrożenia: 07.12.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_12
Data wdrożenia: 11.12.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_13
Data wdrożenia: 13.12.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje związane z poprawą funkcjonalności składania wniosku o dofinansowanie.
Numer wersji: Numer wersji: 1.13.2_14
Data wdrożenia: 15.12.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych.
Numer wersji: 1.12.0
Data wdrożenia: 04.10.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze dostępności zakładki Tabela budżetowa w szczegółach wniosku;
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – weryfikacja: formularza wniosku, tabeli budżetowej, powiadomień, komunikatów, operacji finansowych, walidacji pól, poprawności usuwania pól we wniosku, limitów, Etapu I i II karty oceny merytorycznej, synchronizacji spraw z IPFRON+ w EZD;
- Modyfikacja w obszarze możliwości masowego odblokowania części wniosku lub wszystkich pól jednocześnie;
- Modyfikacja w obszarze edytowalności pól w tabeli budżetowej;
- Modyfikacja w obszarze konfiguracji występowania ewidencji godzin wsparcia;
- Modyfikacja w obszarze informacji o wniosku roboczym na wydruku PDF;
- Modyfikacja w obszarze reguły wyświetlania przycisku “Zatwierdź i podpisz wniosek”;
- Modyfikacja w obszarze pola opcja “Zatwierdź i przygotuj do podpisu”;
- Modyfikacja w obszarze poprawności wyświetlania powiadomień i komunikatów w systemie;
- Modyfikacja w obszarze Programów wsparcia- weryfikacja: działania listy spraw, listy wystąpień, komunikatora PFRON;
- Modyfikacja w obszarze dodawania kryterium oceny;
- Usunięcie błędu nieprawidłowe formatowanie wartości w polu “Numer rachunku bankowego”;
- Usunięcie błędu rozszerzającego listę dopuszczalnych znaków specjalnych w polu adres e-mail;
- Usunięcie błędu brak komunikatu w przypadku osiągnięcia maksymalnej liczby znaków w obszarze tekstowym;
- Usunięcie błędu zapisania danych wnioskodawcy w przypadku wybrania wartości “nie dotyczy” dla grupy inwalidzkiej.
- Modyfikacje w obszarze wyświetlania okna służącego do zgłoszenia sugestii lub błędu;
- Modyfikacje w obszarze filtrowania listy spraw;
- Modyfikacje w obszarze używania opcji “Przelicz wszystkie okresy finansowania”, “Aktualizuj na wniosku”, “Pobierz” , “Zapisz i sprawdź okres finansowania”
- Modyfikacje w obszarze działania tabel, zakładek i pól we wnioskach;
- Modyfikacje w obszarze komunikatów i informacji wyświetlających się w systemie;
- Modyfikacje w obszarze używania opcji “Powrót” w tabeli budżetowej;
- Modyfikacje w obszarze zakreślania paneli rozwijanych w tabeli budżetowej;
- Usuniecie błędu przekierowanie z powiadomienia o zatwierdzeniu zgłoszenia rejestracji instytucji;
- Usuniecie błędu podczas wpisywania adresu instytucji;
- Usunięcie błędu edytowania adresów rejestrowanej instytucji;
- Usunięcie błędu dodawania załącznika w polu “Podpisane zgłoszenie rejestracji”;
- Usunięcie błędu podczas próby usunięcia programu wsparcia;
Poprawa działania składania podpisu kwalifikowanego Szafir; - Poprawa działania parametrów: Data zawarcia umowy, Numer umowy do aneksu;
- Poprawa działania podpisywania rozliczenia;
- Poprawa działania usuwania dodanego załącznika;
- Poprawa działania funkcjonalności uprawnień;
- Poprawa działania funkcjonalności wystąpienia;
- Poprawa działania danych organizatora szkolenia;
- Poprawa działania funkcjonalności transz;
- Dostosowanie komunikatu o przekroczeniu limitu wagi pliku do e-podpisu;
- Aktualizacja systemu zgodnie z WCAG;
- Dodanie informacji o infolinii;
Numer wersji: 1.11.0
Data wdrożenia: 04.09.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wyświetlenia okna pop-up w polach i tabelach;
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – tabela budżetowa;
- Modyfikacja w obszarze weryfikacji tekstu statycznego w sytuacji, gdy dana sekcja nie posiada pól;
- Modyfikacja w obszarze edycji transz;
- Usunięcie błędu pobierania plików na szczegółach rozliczenia;
- Zmiana logo w stopce.
Numer wersji: 1.11.1
Data wdrożenia: 18.09.2023
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – tabela budżetowa, tabele kosztowe;
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9- weryfikacja wydruku części A do E oraz sekcji od 1 do 5;
- Modyfikacja w obszarze uprawnień do przeglądania spraw i wniosków;
- Modyfikacja w obszarze przypisywania ról do użytkownika instytucji;
- Modyfikacja w obszarze wskaźników we wniosku.
Numer wersji: 1.10.0
Data wdrożenia: 21.08.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – walidacja pól, etykiety pól, weryfikacja tabeli, weryfikacja działania reguł;
- Modyfikacje w obszarze wyświetlania okna służącego do zgłoszenia sugestii lub błędu;
- Modyfikacje w obszarze filtrowania listy spraw;
- Modyfikacje w obszarze używania opcji “Przelicz wszystkie okresy finansowania”, “Aktualizuj na wniosku”, “Pobierz” , “Zapisz i sprawdź okres finansowania”
- Modyfikacje w obszarze działania tabel, zakładek i pól we wnioskach;
- Modyfikacje w obszarze komunikatów i informacji wyświetlających się w systemie;
- Modyfikacje w obszarze używania opcji “Powrót” w tabeli budżetowej;
- Modyfikacje w obszarze zakreślania paneli rozwijanych w tabeli budżetowej;
- Usuniecie błędu przekierowanie z powiadomienia o zatwierdzeniu zgłoszenia rejestracji instytucji;
- Usuniecie błędu podczas wpisywania adresu instytucji;
- Usunięcie błędu edytowania adresów rejestrowanej instytucji;
- Usunięcie błędu dodawania załącznika w polu “Podpisane zgłoszenie rejestracji”;
- Usunięcie błędu podczas próby usunięcia programu wsparcia;
Poprawa działania składania podpisu kwalifikowanego Szafir; - Poprawa działania parametrów: Data zawarcia umowy, Numer umowy do aneksu;
- Poprawa działania podpisywania rozliczenia;
- Poprawa działania usuwania dodanego załącznika;
- Poprawa działania funkcjonalności uprawnień;
- Poprawa działania funkcjonalności wystąpienia;
- Poprawa działania danych organizatora szkolenia;
- Poprawa działania funkcjonalności transz;
- Dostosowanie komunikatu o przekroczeniu limitu wagi pliku do e-podpisu;
- Aktualizacja systemu zgodnie z WCAG;
- Dodanie informacji o infolinii;
Numer wersji: 1.9.0
Data wdrożenia: 13.07.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych- wypełnianie wniosku, walidacja pól;
- Modyfikacje w obszarze szczegółów konfiguracji Łączenia Zadań;
- Modyfikacje w obszarze historii zmian statusów;
- Modyfikacje w obszarze szczegółów wniosków;
- Modyfikacja dotycząca nowych powiadomień;
- Modyfikacje w obszarze transz: usuwanie, wygaszanie, anulowanie;
- Modyfikacja wyświetlania szczegółów przyznanych środków – modyfikacja reguł pól;
- Modyfikacja uruchamiania trybu aktualizacji przyznanych środków – zmiana reguły;
- Modyfikacje w obszarze operacji finansowych;
- Dodanie numeru dla roboczego wniosku;
- Modyfikacje w obszarze edycji szczegółów instytucji – dodanie tekstu, edycja pól;
- Weryfikacja tabeli okresów finansowania na tabeli budżetowej;
- Weryfikacja w sposobie rozliczania kosztów pośrednich;
- Weryfikacja szczegółów zakładki “2. Budżet projektu”;
- Weryfikacja dodawania/edycji/usuwania działania/sumowania;
- Modyfikacja w zakresie tabeli kosztowych;
- Weryfikacja pól sumujących w ramach części II. Koszty ogólne realizacji projektu;
- Weryfikacja tabeli budżetowej- poprawność przeliczania, szczegóły naboru;
- Weryfikacja parametru “Data złożenia wniosku” szablonu dokumentu;
- Usuniecie błędu przekierowania na formularz umowy z poziomu treści powiadomienia pod “dzwonkiem;
- Usuniecie błędu wyświetlania danych wnioskodawcy na liście spraw;
- Usuniecie błędu dotyczącego dodania blokady wielokrotnego wykonania akcji: zatwierdzanie załączenia podpisanej papierowo umowy;
- Usunięcie błędu przy przekazywaniu obustronnie podpisanej umowy do Wnioskodawcy.
Numer wersji: 1.8.0
Data wdrożenia: 21.06.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze formatu pola w numerze PESEL;
- Modyfikacje w obszarze przedsionka składania wniosku;
- Modyfikacje w obszarze zmian szczegółów pisma;
- Modyfikacja wydruku zgłoszenia rejestracji Instytucji;
- Modyfikacje w obszarze wniosku PW9 – dofinansowania na realizację zadań zlecanych na rzecz osób niepełnosprawnych;
- Modyfikacje w obszarze szczegółów konfiguracji Łączenia Zadań;
- Modyfikacje w obszarze operacji finansowych;
- Modyfikacje w obszarze szczegółów edycji;
- Modyfikacje w obszarze organizatora szkolenia – dodanie zapisu kontrahenta i walidacji;
- Modyfikacje w obszarze konfiguracji okresu realizacji na szczegółach edycji;
- Modyfikacje w obszarze trybu aktualizacji przyznanych środków – dodanie walidacji;
- Modyfikacje w obszarze listy operacji finansowych przypisanych do transzy;
- Zmiana reguły dostępności przycisku oraz listy rozwijanej tworzenia rozliczenia;
- Dodanie reguł usuwania rachunków bankowych;
- Usunięcie błędu związanego z edycją umowy po zmianie szablonu;
- Usunięcie błędu związanego z tworzeniem transzy środków przyznanych na 2024;
- Usunięcie błędu związanego z nadmiarowym wyświetlaniem wersji wniosku;
- Uzupełnienie imienia i nazwiska wnioskodawcy w nagłówku szczegółów sprawy;
- Usunięcie błędu związanego z logowaniem do aplikacji zewnętrznej po długim czasie bezczynności;
- Usunięcie błędu związanego z pobieraniem pliku załączonego do organizatora szkolenia;
- Usunięcie błędu związanego z wyświetleniem kalendarza podczas wysyłania pisma do wnioskodawcy;
- Aktualizacja integracji z Profilem Zaufanym – e-podpis (TpSigning5).
Numer wersji: 1.7.3
Data wdrożenia: 19.06.2023
Lista zmian:
Aktualizacja integracji z Profilem Zaufanym – e-podpis (TpSigning5).
Numer wersji: 1.7.2
Data wdrożenia: 24.05.2023
Lista zmian:
- Usunięcie błędu związanego z pobieraniem umowy w aplikacji zewnętrznej;
- Usunięcie błędu związanego z wyświetlania wartości w polu “Data wypełnienie wniosku” na wydruku wniosku PW1 – dofinansowanie kosztów szkolenia z języka migowego;
- Usunięcie błędu związanego z pobieraniem eksportu pdf wniosku z poziomu formularza wniosku w sprawie.
Numer wersji: 1.7.1
Data wdrożenia: 17.05.2023
Lista zmian:
- Dodanie pola “Osoba niepełnosprawna” oraz reguły na wyświetlanie sekcji “Niepełnosprawność” na szczegółach Podopiecznego;
- Rozszerzenie katalogu parametrów dokumentów o parametry dla Wystąpień;
- Modyfikacje w obszarze listy innych wniosków Instytucji, wniosków złożonych na oraz przez Wnioskodawcę;
- Modyfikacje w obszarze powiadomień o zwróceniu wniosku do poprawy;
- Modyfikacje w obszarze załączania wielu plików do wystąpienia;
- Modyfikacje w obszarze generowania listy decyzji Wystąpień;
- Modyfikacje w obszarze pól i reguł w sekcji “Niepełnosprawność” w danych Wnioskodawcy;
- Zmiana reguły wyświetlania przycisku “Utwórz umowę” na szczegółach sprawy;
- Modyfikacje w obszarze weryfikacji liczby nieprzeczytanych powiadomień z poziomu strony głównej;
- Modyfikacje w obszarze wydruku wniosku systemowego PW1 – dofinansowanie kosztów szkolenia z języka migowego;
- Modyfikacje w obszarze rozliczenia w sprawach;
- Zmiana reguł wyświetlania umowy na sprawach Wnioskodawcy;
- Zdjęcie wymagalności pola “Nazwa banku” na szczegółach organizatora szkolenia w Sprawie;
- Zmiana sposobu generowania peselu technicznego podczas odzwierciedlania wniosku z EZD;
- Modyfikacja pisma dla wniosku PW1;
- Uwzględnienie statusu “Umowa anulowana” w regułach na szczegółach przyznanych środków;
- Rozszerzenie reguły pola “Numer rozliczenia” na szczegółach operacji finansowej;
- Modyfikacje w obszarze anulowania wersji umowy;
- Usunięcie błędu związanego z oceną merytoryczną po odblokowaniu wniosku (przypisanie karty oceny do aktualnej wersji wniosku);
- Usunięcie błędu związanego z aktualizacją transz przyznanych środków, w przypadku gdy kwota nie ulega zmianie;
- Usunięcie błędu związanego z ustawianiem daty złożenia wniosku;
- Usunięcie błędu związanego z ustawianiem daty wpływu na liście repozytorium EZD;
- Usunięcie błędu związanego z tworzeniem umowy po odblokowaniu wniosku;
- Usunięcie błędu związanego z zapisywaniem i pobieraniem pdf pism.
Numer wersji: 1.7.0
Data wdrożenia: 26.04.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze umów, transz i spraw;
- Modyfikacje w obszarze edycji oraz rozszerzonych szczegółów programu wsparcia;
- Modyfikacje w obszarze rozszerzonej listy przyznanych środków i transz;
- Modyfikacje w obszarze rozszerzonych parametrów filtrowania, szczegółów oraz zatwierdzania przyznanych środków;
- Modyfikacje w obszarze uprawnień, reguł pól i zasad wyświetlania przycisków na szczegółach umowy i przyznanych środków;
- Modyfikacje w obszarze reguły wyświetlania listy rozwijanej użytkowników przy przekazywaniu umowy do zatwierdzenia i podpisania;
- Modyfikacje w obszarze rozszerzenie reguły weryfikacji podczas użycia wybranych przycisków na szczegółach przyznanych środków;
- Modyfikacje w obszarze limitów;
- Modyfikacje w obszarze karty oceny merytorycznej;
- Modyfikacje w obszarze tworzenia szablonu dokumentu o typie Umowa wraz z automatycznie dodanymi parametrami;
- Modyfikacje w obszarze zmian reguł konfiguracji parametrów szablonów dokumentu;
- Modyfikacje w obszarze rozszerzenia katalogu parametrów dokumentów;
- Modyfikacje w obszarze wniosku i konfiguracji karty oceny PW1 – dofinansowanie kosztów szkolenia z języka migowego;
- Modyfikacje w obszarze zapamiętywania wartości wpisanych w parametrach ręcznych podczas tworzenia/edycji umowy;
- Modyfikacja obsługi danych teryt na wniosku i wydruku wniosku PW1;
- Dodanie możliwości przewijania okna pop up dotyczącego ukończonych kursów;
- Uruchomienie produkcyjne integracji z systemami SOF2 i EZD PUW.
Numer wersji: 1.6.1
Data wdrożenia: 17.04.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze obsługi podopiecznego;
- Aktualizacja danych TERYT;
- Publikacja aktualizacji deklaracji dostępności.
Numer wersji: 1.6.0
Data wdrożenia: 31.03.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze szablonu i wydruku wniosku PW1 – dofinansowanie kosztów szkolenia z języka migowego w systemie iPFRON+ oraz EZD PUW;
- Modyfikacje w obszarze szablonu i wydruku Załącznika I, II i III do wniosku PW1 – dofinansowanie kosztów szkolenia z języka migowego w systemie iPFRON+ oraz EZD PUW;
- Modyfikacje w obszarze zestawu uprawnień wewnętrznych w Komunikatorze PFRON, na Komunikatach ekranowych i w wiadomościach grupowych oraz globalnej liście wniosków PFRON;
- Modyfikacje w obszarze wiadomościach e-mail generowanych w procesie rejestracji konta;
- Aktualizacja danych TERYT.
Numer wersji: 1.5.0
Data wdrożenia: 17.03.2023
Lista zmian:
- Konfiguracja PW1– naboru wniosków na dofinansowanie kosztów szkolenia z języka migowego;
- Modyfikacje w obszarze szablonów dokumentów umów, aneksów i pism dla PW1;
- Modyfikacje w obszarze oceny merytorycznej dla PW1;
- Modyfikacje w obszarze katalogu parametrów dla konfiguracji szablonów dokumentów
- Modyfikacje w obszarze wydruków dokumentów w rozszerzonym konfiguratorze szablonów dokumentów;
- Modyfikacje w obszarze dotyczącym organizatora szkolenia;
- Modyfikacje w obszarze przyznanych środków, transz i operacji finansowych;
- Modyfikacje w obszarze szczegółów edycji programu wsparcia.
Numer wersji: 1.4.0
Data wdrożenia: 24.02.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze szczegółów rejestrowanej instytucji;
- Modyfikacje w obszarze EZD;
- Modyfikacje w obszarze załączników do Sprawy;
- Modyfikacje w obszarze formularza rozliczenia wniosku;
- Modyfikacje w obszarze wersjonowania wniosków;
- Modyfikacje w obszarze operacji finansowych;
- Modyfikacje w obszarze informacji o organizatorze szkolenia;
- Modyfikacje w obszarze umów i aneksów;
- Modyfikacje w obszarze archiwizacji.
Numer wersji: 1.3.0
Data wdrożenia: 26.01.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje w obszarze mechanizmu konta technicznego;
- Modyfikacja interfejsu;
- Modyfikacje listy wniosków;
- Modyfikacje listy spraw;
- Modyfikacje w obszarze EZD;
- Modyfikacje w obszarze wniosków;
- Modyfikacje w obszarze spraw.
Numer wersji: 1.2.0
Data wdrożenia: 02.01.2023
Lista zmian:
- Modyfikacje związane z funkcjonalnością łączenia zadań;
- Modyfikacje reguł filtrowania i etykiet wybranych pól;
- Modyfikacje wybranych elementów przedsionka składania Wniosku;
- Modyfikacje wybranych elementów Wniosków: reguły dla pól, walidacje, etykiety pól;
- Modyfikacje związane z funkcjonalnością listy historii zmian statusów.
Numer wersji: 1.1.1
Data wdrożenia: 02.12.2022
Lista zmian:
- Modyfikacja sposobu informowania o wersji systemu;
- Modyfikacja strony logowania aplikacji wewnętrznej – Keycloak;
- Modyfikacja etykiety koło favicon zakładki przeglądarki internetowej;
- Modyfikacje związane z funkcjonalnością zgłaszania potrzeby wsparcia;
- Modyfikacje związane z funkcjonalnością rejestrowania Instytucji;
- Modyfikacje związane z funkcjonalnością publikowania Regulaminu.